Hoş geldiniz! Gezi, gezi kültürü, seyahat planlarınız ile ilgili aklınıza takılan soruları buradan sorabilirsiniz. Sorunuzu sormadan önce, daha önce sorulmuş sorulara göz atmanızı tavsiye ederiz. En üstteki arama kutusunu kullanarak, sorunuzun daha önce sorulmuş olup olmadığını lütfen kontrol ediniz. Lütfen her sorunuzu ayrı ayrı sayfalarda sormaya dikkat ediniz. Örneğin Tayland ile ilgili ulaşım, konaklama, gezilecek yerler ve rota planlamak ile ilgili sorularınız varsa, her sorunuzu ayrı başlık halinde sorunuz: Sorularınızda imla kurallarına uymaya dikkat ediniz. Seyahatleriniz sonrası siz de bu sayfadaki sorulara kendi deneyimlerinizi eklerseniz okuyucular da faydalanmış olacaktır. Teşekkürler Bu site YoldaOlmak.com sitesinin Soru ve Cevap sayfasıdır.
  • Kayıt

7,458 kullanıcı

2 Aile ve 6 Yaşında Bir Çocukla Malezya-Singapur-Tayland Tatili

+2 oy
Merhaba. 2 aile olarak (18 aylık bebek ve 6 yaşında 2 kızım) 10 günlük asya turuna çıkmak istiyoruz. İlk önce Maldivler'e gitmek istedik  ama hem fiyatlar hemde sadece deniz tatili yapmamak için aktiv bir gezi yapmak istiyoruz. Ufak olan kızımı biraz eziyet çekebilir diye götürmek istemiyorum.

Malezya-Singapur-Tayland veya bu destinasyona yakın tavsiye edebileceğiniz vize istemeyen bir ülke varsa dolu dolu yaşayarak ve yorularak gezmek istiyoruz. Geceleri genelde orta halli otellerde konaklayarak, ülkeler arası geçişleri uçakla yapmak istiyorum. Biz Bakü'de yaşıyoruz. Burdan uçuşumuz Dubai üzerinden en hesaplı olacak şekilde Bangkok'a görünüyor. Kendim seyahat etsem hiç bir rahatlık aramam. Parayı çarcur edecek halimizde yok. Otel olsun gezi turları olsun yemek olsun hepsinde hesaplı şekilde davranmayı düşünüyoruz.
Rica etsem bu 3 ülke ve civarı için 10 günlük bir plan çizebilir misiniz? Gece hayatı ve alkol ile bir bağımız yoktur. Değerlendirmeyi buna göre yaparsanız minnettar olurum.
Şimdiden teşekkür ederim.
21, Ağustos, 2014 Asya Gezisi kategorisinde sogukkanli56 (190 puan) tarafından soruldu
25, Ekim, 2014 Kemal Kaya tarafından düzenlendi

2 Cevaplar

Size Singapur ve Malezya tatili önerebilirim. Aşağıda göreceğiniz üzere Malezya ile ilgili bir çok rota önerisinde bulunmuştum. Onları okuyarak kendinize uygun bir tanesine yönelebilirsiniz.

Singapur gidişli Kuala Lumpur dönüşlü bir gezi daha iyi olur. Yada KL veya Singapur gidiş dönüş de olabilir.

Kuala Lumpur 2, Melaka 2, Penang 1, Langkawi 3, Singapur 2 şeklinde bir gezi olabilir. Rota ve üzlenecek yol için diğer Malezya rota önerilerine lütfen bakın. Malezya ulaşımı kolay, güvenli, ekonomik bir ülkte, tatil için de uygun.
11, Eylül, 2014 yoldaolmak (24,540 puan) tarafından cevaplandı
Kemal bey ismim bayram bu arada. Br önceki yorumu giriş yapmadan yazdığım için üye adım çıkmayacaktır.
Kemal bey cevabınız için teşekkürler. Aslında sizin sitenize rast gelerek iyi mi yaptım tam emin değilim.

Fırsat buldukça gezen biriyim. Şimdiye kadar hiç gidip 5 yıldızlı bir otelde tatil yapmadım. Türkiyede, dubaide, gürcistanda, iranda, Azerbaycanda gittiğim her yerde maximum kapasite ile gezerek, yorularak ve keyif alarak dolaştım.

Size rast geldikten sonra içimdeki gezme tutkusu tavan yaptı. Bu konuda sizden şikayetçiyim :)

2 kızım var demiştim. 1 yaşındakini götürmeyi düşünmüyordum ama madem öyle işte böyle dedik onuda kattık gezimize.

13 ocak için biletimizi aldık. Dubai aktarmalı bangkok uçuşu hem kuala lumpura göre hemde singapura göre çok daha ekonomik. Az değil kişi başı 200 euro farkediyor. Bizde Uçuşumuzu bangkok olarak aldık. Yani rotamızda mecburen taylandda dahil oldu. Diğer aile dostumuz phi phi , maya beach  phuket olsun oraları görmeyi çok istiyorlar. Bizde ilk gittiğimizde 1 gece bangkok, sonra uçakla phuket 3-4 gece, (phukettemi kalmalıyız yoksa ko phi phi adasındamı , yada sizin tavsiyeniz nedir. Hem turlara katılabileceğimiz hemde konaklayabileceğimiz bir ada arıyoruz. Şimdi ben öyle bir adaya giderim orda ne tur olur ne bişey günde bir feribot olur dönüşümüzde sıkıntı olmasın) kalmayı düşünüyoruz.

Sonra phuketten uçakla kuala lumpur 1 gece

Sonra singapura uçakla 1 gece

Burdanda yeniden bangkoka uçakla dönüp 1 gece konaklayıp dönme.

hem air asia fiyatları çok uygun hemde sınır geçişlerinde karayoluyla geçersek yanımızdaki Azerbaycan vatandaşı arkadaşım vizeyle ilgili sıkıntı yaşayabilir. Bazı ülkeler hava limanlarında vize verirken sınırda vermiyor onu göz önüne aldım.

Şimdiden gelecek yıl için daha farklı geziler için sizin yazılarınızı okuyorum. Her şey için teşekkürler.
Dubai Transit Vizesi
Selamlar, ben Gokhan İstanbul'dan. Bu asya gezısınde gıdecegınız yereler bangkog ıyı bır baslangıc.  2-3 yeter şehrın buyusunu yakalamaya. Malezya'da Kuala Lumpur (chına town petronas towers bukıt bıntang) olur 2 3 gun yeter gezmeye. Sonra Sabah'a gecıp orda denız tatılını yapabılırsınız. Yakınında Tioman Adası var orasıda harıka. Yıne burdan Langkawı ye gecebılırsınız ama denızı yaramaz. Dogal guzellıklerı daha ıyı, selalerı, maymunları ve kartalları besleme gıbı. Bence donuse kadar da Sıngapur'da kalabılırsınız yada 2 3 gun gecırdıkten sonra Langkawı'ye yada Thaıland'ın adalarına gıdebılırsınız. Malezya'dan kat kat guzeldır extra olarak Endoenzya veya Filipinler'e, Balı ozellıkle harıka olur. Siz yıne rotanızı ona gore ayarlarsınınız. Dl bılımıyorsanız cıkmanızı tavsıye etmem. İyı tatıller
11, Eylül, 2014 gokhan tarafından cevaplandı
11, Eylül, 2014 yoldaolmak tarafından düzenlendi
Tekrar merhaba. 1 ve 6 yaşında 2 çocukla gezimizi bitirip geldik. 40 gün oldu döneli kısmetse önümüzdeki sene yine o taraflarda ancak farklı şehirlerine gitmek istiyoruz. Çocuk olayına hiç takılmayın. Bu kadar kısa sürede bu kadar yol katetmemize rağmen hiç sorun olmadı. Normalde evde bile daha çok sorunluydular ama çok şükür gezide çok çok iyiydiler. Büyük ihtimal sürekli aktif olduğumuz için onun etkisi vardık. 5 yıldızlı otele gidip şenzlog üstünde güneşlensek yine sorun olurdu gibime geliyor :)

singapurdaki pahalılığı gördükten sonra oraya 1 gün ayırsaydık yeterli diye düşünüyorum. Dubai 1 gün, Kuala lumpur 1 gün, singapur 1 gün, bangkok 2 gün gerisini phuketteki aktivitelere verebilirsiniz. Konu altında kafasına birşey takılan olursa yardımcı olabilirim. Ayrıca Kemal bey yazdıklarınızın bana şöyle bir etkisi oldu. Çok fazla araştırıp okuduğum için sanki gittiğimde bildiğim bir şehre gitmişim gibi geldi. Bu arada bileti skyscanner yönlendirmesiyle airticket dan aldım. Biraz indirimli olsa neyse ama normalde 1000 dolarlık bileti 400 dolara aldık. Hatta kişi başı 20 kg bagaj hakkı verilirken bize 30 kg verilmişti onada şaştık açıkçası.

İlgili sorular

+4 oy
1 cevap
1,008 kez görüntülendi 19, Eylül, 2013 Asya Gezisi kategorisinde Gökhan Gülbaz (460 puan) tarafından soruldu
+1 oy
557 kez görüntülendi 22, Kasım, 2014 Asya Gezisi kategorisinde busra34 (190 puan) tarafından soruldu
1 cevap
645 kez görüntülendi 7, Haziran, 2014 Asya Gezisi kategorisinde Sinan Keçeci (190 puan) tarafından soruldu
+1 oy
512 kez görüntülendi 4, Haziran, 2014 Asya Gezisi kategorisinde Sinan Keçeci (190 puan) tarafından soruldu
1 cevap
314 kez görüntülendi 2, Haziran, 2014 Asya Gezisi kategorisinde Sinan Keçeci (190 puan) tarafından soruldu
+4 oy
1,453 kez görüntülendi 7, Kasım, 2013 Asya Gezisi kategorisinde Gökhan Gülbaz (460 puan) tarafından soruldu
1 cevap
3,132 kez görüntülendi 23, Ekim, 2013 Asya Gezisi kategorisinde abdkale (160 puan) tarafından soruldu
+5 oy
1,623 kez görüntülendi 19, Eylül, 2013 Asya Gezisi kategorisinde Gökhan Gülbaz (460 puan) tarafından soruldu
+3 oy
1 cevap
748 kez görüntülendi 19, Eylül, 2013 Asya Gezisi kategorisinde Gökhan Gülbaz (460 puan) tarafından soruldu
744 kez görüntülendi 7, Aralık, 2014 Asya Gezisi kategorisinde Aysegul Bor (150 puan) tarafından soruldu